Dino Polska

Sieć sklepów Dino to bez wątpienia polska odpowiedź na portugalską Biedronkę, czy niemieckiego Lidla. Idea marketów została zapoczątkowana w 1999 roku, kiedy na terenie województwa wielkopolskiego powstały pierwsze sklepy Dino.

W 2016 roku przeciętnie w co trzeci dzień otwierano nowy market Dino, których lokalizacje były starannie dobierane, ze względu na bliskość zarówno do klientów, jaki centrów dystrybucyjnych. Energiczna ekspansja doprowadziła do przekroczenia liczby pracowników na poziomie 10 tys. osób oraz rozrostu sieci do blisko 628 placówek do końca 2016 roku.

Zgodnie z najnowszym komunikatem prasowym ze stycznia 2018 roku, w 2017 roku otwarto 147 nowych sklepów tej marki. Według stanu na 31 grudnia 2017 roku, Grupa Dino posiada 775 otwartych marketów w Polsce.

W społeczeństwie inwestorskim marka Dino Polska zyskała popularność po bardzo udanym debiucie 19 kwietnia 2017 roku na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Wartość wyceny akcji, od momentu wejścia na warszawski rynek, wzrosła o 120%.

Warto również zwrócić uwagę na fakt, że miniony rok był niezwykle udany dla właściciela Dino – Tomasza Biernackiego, który dzięki Dino zwiększył swój majątek o prawie 350%. Nagła zmiana umożliwiła mu wejście do TOP 10 najbogatszych Polaków. (http://www.inwestycyjnyporadnik.pl/news/ranking-najbogatszych-polakow/)

Po przeanalizowaniu pomysłu związanego z szybkim rozrostem sieci sklepów Dino nasuwa się konkretny wniosek: cieszę się, że powstają tego typu projekty, a my powinniśmy wspierać polskich przedsiębiorców.

Do zobaczenia na zakupach w Dino.

Inwestycyjnyporadnik.pl – zawsze w prosty sposób po świecie finansów.

Co o tym sądzisz?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *